❤ جیگر آجی... آتنا ❤❤ جیگر آجی... آتنا ❤، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
✿ فاطمــ❤ـــه جون✿✿ فاطمــ❤ـــه جون✿، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
★ نی نی وب قشنگم ★ ★ نی نی وب قشنگم ★ ، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

❣ فرشته زمینی ❣

عیدتون مبارررررررررررررررررررررک✿

1395/6/30 6:34
913 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلمــــ ✿ ـــــ...

نی نی وبلاگی های 

عید غدیر خم رو 

به همتون تبریک می گم

عیدتـــــــــــــون مبـــــــــــــــــــــــــارک

نتیجه تصویری برای عید غدیر خم

نتیجه تصویری برای عید غدیر خم

حضرت پیامبر اکرم(ص) می فرماید: 

هر کس من مولای و امیر او هستم

علی نیز امیر و مولای اوست

 

نتیجه تصویری برای عید غدیر خم

من مسلمانم ولی را میشناسم
ملا علی ملا علی را میشناسم
مهر علی را تا ابد در سینه دارم
از مهر علی درسینه ام گنجینه دارم
عید غدیر خم مبــــــــــــارررک
پسندها (8)

نظرات (3)

مامان فرناز
30 شهریور 95 14:26
عيدتان مبارك 😍😍😍😍
فاطمه جونــــــ
پاسخ
مممنون عید شماهم مبارــــک
دخترخاله
2 مهر 95 11:14
عید شما هم مبارک باشه فاطمه جون البته ببخشید یه خورده با تاخیر اومدم
فاطمه جونــــــ
پاسخ
مرسی دختر خاله جون عید شما هم پَسا پَس مبارک خواهش میکمم اشکال نداره
zakieh
2 مهر 95 13:47